لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

50 Best Nokia Themes

با سلام خدمت دوستان خوبم من تا حالا زیاد تو قسمت موبایل کار نکردم چون دوستان خوب دیکه من همه زحمتاش رو میکشن ولی یک سری ضمینه های بسیار زیبا و جالب پیدا کردم برای نوکیا سری ۶۰ که اگر از این گوشیها استفاده میکنید پیشنهاد میکنم حتما دانلودش کنید چون بسیار زیبا هستن.



۱۰ مگابایت
Download به علت حجم زیاد دانلود فایل به سرور قوی تری انتقال یافت

New Mobile Themes S60 نوکیا

خب امروز هم یک سری تم ناب و ترو تمیز برای شما دوستداران تکدانلود. که نگین این ورژن از سایت هم تموم شد و امیر یه تم درست حسابی واسمون نذاشت....

 
 Download (Right click & Save Target As) o

 
 Download (Right click & Save Target As) o

 
 Download (Right click & Save Target As) o

 
 Download (Right click & Save Target As) o

 
 Download (Right click & Save Target As) o

 
 Download (Right click & Save Target As) o

جالب بود نه؟ همگی برای سری 60 نوکیا هستند تحت گوشیهای: 6600/7610/6630/6680/6681 نوکیا  ما رو هم دعا کنید....

Prince of Persia: The Two Thrones

 

سلام اسم من احسان است و از امروز اینجا مینیویسم اینم اولین پستم
بازی جدید Prince of Persia: The Two Thrones که همین چند وقت پیش امده بیرون...





  لینک دانلود قسمت اول |  لینک دانلود قسمت دوم | لینک دانلود قسمت سوم | لینک دانلود قسمت چهارملینک دانلود قسمت پنجم |  لینک دانلود قسمت ششملینک دانلود قسمت هفتم |  لینک دانلود  قسمت هشتم  لینک دانلود  قسمت نهم |  لینک دانلود قسمت دهم 
پسورد برای باز کردن فایلها : DMTUFS | تصویری از بازی

کیارش قمیشی (بی خیالش)۲۰۰۵

 

اینم البوم کیارش قمیشی (بی خیالش)۲۰۰۵


Mixiran.Com


لینک دانلود فایل | حجم فایل: ۲۸.۹ مگابایت

Yahoo! Messenger 7.5 Beta

بفرمائید این هم آخرین نسخه از مسنجر محبوب ایرانیان... یاهو مسنجر نسخه ۷.۵ بتا (آزمایشی) من خودم دانلود کردم ولی چون لینک فقط فایل اینستالیشن رو داره و برای نصب باید آنلاین باشید من نمیتونم فعلا نصب کنم. این لینکی که گذاشتم فایل ستاپ رو داره و شما باید آنلاین برنامه رو نصب کنید. فکر نمیکنم یک روز بیشتر باشه که این نسخه اومده و ما اولا جایی هستشم که میزاریم. پس دانلود کنید حالشو ببرید. به محض اینکه لینک فول رو گیر آوردم براتون میزارم.

 


لینک دانلود فایل(نصب آنلاین) | حجم فایل: ۳۶۹ کیلوبایت
لینک دانلود فایل فول که مرآت جان در نظرات لطف کردند | حجم فایل: ۸.۵ مگابایت

Nokia PC Suite 6.70.22

این هم برنامه مختص گوشیهای نوکیا برای انجام دادن کلیه کارهای ممکنه بر روی گوشیهای این شرکت

ابزارهای موبایل

حجم:۱۴.۶ مگابایتtapsait

Microsoft Access

این هم از آموزش microsoft Access  از مجموعه نرم افزاری Office :

آموزش های کامپیوتری

Shrek superslam

اینم قسمت جدید از کارتون شرکفیلم

tapsait

King Kong

سلام دوستان می دونم خیلی هاتون دنبال این فیلم هستین اینم بهترین فیلم و جدیدترین فیلم سال ۲۰۰۵

که اسمش هست کینگ کونگ مدت فیلم ۱۸۷ دقیقه که میشه ۳ ساعت فیلم اونایی که سرعت بالا دارن حتما دانلود کنن به نظرم اونایی هم که سرعتیو پاییه هم دانلود کنن چون خیلی قشنگه...فیلمtapsait

Harry Potter and the Goblet of Fire

اینم فیلم هری پاتر ۴ که چند وقت پیش میکس میکسی گذاشت ولی لینکاش دردسر داشت. این لینکایی که من میزارم از یه اف تی پی با سرعت بالا هستش.



لینک دانلود قسمت اول | لینک دانلود قسمت دوم | حجم فایل: ۱۲۰۰ مگابایت