لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

جواب دندون شکن واسه ستیر

یکی از بازدیدکنندگان خوب وبلاگ نظر داده بود که:(خاک تو سرت که سایت متال داری رپ هم توش میزاری
تو اصلا متال باز نیستی)
آدم باید تو همه ی زمینه ها فعال باشه.اگه اینجوریه که تو می گی گروه های رپ متال مثل Limp Bizkit و بقیه هم نباید جزو متال هسابشون کرد یعنی اونا هم خاک تو سرشون. الان رپ خیلی فراگیر شده تا جایی که گروه های قوی مثل KoRn که سبکسش Nu-Metal الان آلبوم جدیدش که Rap Session هست همش رپ و رپ متال خونده. ولی انتقاد رو باید پذیرفت ولی نه هر انتقادی انتقاد باید رو اصول باشه.آقای ستیر اول یه کم به حرفی که می زنی فکر کن بعدن بیا نظر بده تا مجبور نشی نه آی دیت رو بنویسی نه وبلاگتو(اگه داشته باشی) منم اونقدر درک و فهم دارم که مثل خودت جوابتو ندم. دوستان بنظر من جا داره راجع به این موضوع یه نظر سنجی بکنیم ببینیم کیا اعتقاد دارن کسی که متال گوش می ده حق نداره رژ گوش بده و برعکس. تو قسمت نظرات بنویسین من منتقل می کنم تو وبلاگ. ممنون.بای
نظرات 2 + ارسال نظر
پویا پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
ولشون کن اینارو
منم خودم رپ گذاشتم
به هیچکس هم ربطی نداره
هرکی دوست داره متال دانلود کنه هرکی دوست داره رپ دانلود کنه
هر کی هم دوست نداشت بزنه به چاک نه؟

پویا چهارشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

سلام
به علت آپ نکرن بیش از حد لینک شما رو پاک کردم
شما هم مال منو پاک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد