لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

Windows XP Unofficial Service Pack 3

Windows XP Unofficial Service Pack 3

برای آپدیت امروز ویندوز XP سرویس پک ۳ رو براتون انتخاب کردم ! اشتباه نکنید چون این نسخه ی رسمی مایکروسافت نیست و یک نفر اومده یه سری فایل ها و آپدیت ها مثل پچ های امنیتی اعم از پچ های بحرانی و لازم و چه اختیاری ویندوز سرویس پک ۲ رو به همراه یه سری برنامه های اضافه مثل مدیا پلیر ۱۰ و همینطور Micorsoft .NET و Direct X و از این قبیل آپدیت ها رو جمع کرده و به صورت یه پک قرار داده که خیلی مفید هست و به نظر من بهترین سری ویندوز های XP میتونه همین سرویس پک ۲ آپدیت شده باشه که میتونید از ۳ لینک رپیدشیر زیر دانلودشون کنید . در ضمن آپدیت های این پک مربوط به همین ماه یعنی ژانویه ۲۰۰۶ هستند .


 لینک دانلود قسمت اول | لینک دانلود قسمت دوم | لینک دانلود قسمت سوم | حجم قسمت های اول و دوم : ۹۵ مگابایت و قسمت آخر : ۴۵ مگابایت
 پس از وارد شدن به هر کدام از لینک های دانلود از پائین صفحه گزینه ی free را انتخاب کرده و پس از لود شدن صفحه ی جدید به پائین اون برین و صبر کنید تا شمارش معکوس به صفر برسه و پس از وارد کردن سکیوریتی کد در جای معین شده ٬فایل رو بدون استفاده از دانلود منیجر و فقط با اینترنت بروزر دانلود کنید .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد