لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

اطلاعیه

قرار شد طبق نظر سنجی ژایان هر ماه هر گروهی که بیشترین رای رو آورد جدیدترین آلبوم اون گروه رو بزارم تو وبلاگ به قولم هم عمل میکنم  تا سر ماه ۲ روز بیشتر باقی نمونده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! فعلا linkinpark اوله فعلا عکسشو داشته باشین تا اگه اول شد آلبوم جدیدشو بزارم

www.bestmusics.blogsky.com

نظرات 3 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 01:03 ق.ظ http://gorgeous.persianblog.com

سلام.حداقل اگه نمی خوای لینک منو بذاری تو وبلاگت یه خبر بده تا من هم لینکت رو پاک کنم.موفق باشی

پیمان سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.gorgeous.persianblog.com

سلام من خیلی وقته که لینکت رو تو وبلاگم گذاشتم اما متاسفانه تو نمی خوای که لینک من رو بذاری خواب اشکالی نداره کلاست رفته بالا من رو دیگه تحویل نمی گیری آقای طبسی.

آرین جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ق.ظ

فقط slipknot

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد