لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

اوهام

امروز میخوام یه کار جدید بکنم.......

بیشتر از سه سال از تاسیس این وبلاگ میگذره.......در طول این مدت من خواننده ها و گروههای زیادی رو معرفی کردم و همچنین آهنگ های زیادی رو برای دانلود گذاشتم......اما هیچ کدوم از این خواننده ها و آهنگ ها ایرانی و فارسی نبودن........

بنابراین این دفعه یکی از محبوبترین گروه های راک ایران رو معرفی میکنم.......البته خیلی ها این گروه رو از مدت ها قبل میشناسن اما به دلیل اسرار دوستان برای آهنگ های فارسی و همچنین چون من کار های این گروه رو خیلی دوست دارم سراغ گروه محبوب " اوهام " رفتم...... 

 

اوهام      O-Hum

اوهام از سال 1378 توسط شهرام شعرباف (آهنگساز و خواننده) و به همراهی شاهرخ ایزدخواه (گیتار) و بابک ریاحی پور (باس) آغاز به کار کرد. موزیک اوهام ترکیبی از سبک راک و موسیقی و سازهای ایرانی به همراه اشعار حافظ شاعر بزرگ ایرانی است.

اوهام اولین آلبوم خود "نهال حیرت" را در تابستان سال 1378 در تهران ضبط کرد و به دنبال آن کمپانی موزیکی که با گروه قرارداد چاپ آلبوم را بسته بود آلبوم را برای دریافت مجوز به وزارت ارشاد تحویل داد. وزارت ارشاد اسلامی از دادن مجوز به اوهام خودداری کرد و نهال حیرت را اثری غربی و فاقد استانداردهای قانونی خواند. پس از بارها تلاش بی نتیجه برای دریافت مجوز شرکت موسیقی قرارداد خود را با اوهام کنسل کرد و آلبوم را به گروه باز گرداند.

در زمستان سال 1379 اوهام وب سایت اختصاصی خود را راه اندازی کرد و تمام آهنگهای نهال حیرت را به رایگان در اختیار شنوندگان خود گذاشت. موزیک اوهام به سرعت شروع به پخش شدن کرد و در مدت کوتاهی بسیاری از جوانان ایران با گروه راک ایرانی که شعرهای حافظ را میخوانند آشنا شدند. موزیک اوهام همچنین واکنشها و فیدبک بسیار خوبی از خارج از ایران دریافت کرد و به گفته بسیاری از منابع خبری گروه به زودی تبدیل به سمبل موزیک راک مدرن ایرانی شد. در طی این مدت اوهام بارها و بارها برای چاپ آلبوم و یا اجرای زنده آن تلاش کرد ولی هربار همه این درخواست ها از سوی وزارت ارشاد رد شد. در زمستان سال 1380 اوهام اولین کنسرت خود را به صورت خصوصی در کلیسای روس ارتودکس در تهران برگزار کرد و آلبوم نهال حیرت را به طور کامل اجرا نمود ولی همچنان از اجرای کنسرت به صورت رسمی محروم بود.

در پاییز 1381 اوهام وارد استودیو شد تا دو آهنگ جدید خود را بنام مجموعه "حافظ عاشق است" ضبط کند: دو آهنگی که بعدا معلوم شد آخرین کارهای اوهام با اعضای اولیه خود بودند. "حافظ عاشق است" و "راه عشق" قبل از عید سال نو از طریق اوهام دات کام عرضه شده و به سرعت از سوی طرفداران و شنوندگان اوهام مورد استقبال قرار گرفتند (تنها در هفته اول این دو آهنگ بیش از 15000 بار دانلود شدند...).
                                 
در اولین ماههای سال 1382 بابک و سپس شاهرخ به دلایل شخصی تصمیم به ترک اوهام گرفتند: شاهرخ به کانادا مهاجرت کرد و بابک در آستانه ازدواج و تشکیل خانواده قرار گرفت. شهرام پس از مهاجرت و اقامت کوتاهی در کانادا به ایران بازگشت تا اوهام را به تنهایی ادامه دهد. پس از چند ماه آماده سازی و تشکیل گروهی برای اجرای زنده اوهام در بهار سال 1383 برای اجرای چند کنسرت به آلمان سفر کرد و در شهرهای برلین / هامبورگ و روستوک آهنگهای خود را اجرا کرد. استقبال و واکنش طرفداران اوهام و مطبوعات آلمان از این کنسرت ها بسیار عالی بود و انگیزه بیشتری برای فعالیت بیشتر به شهرام داد. این کنسرت ها همچنین فصل جدیدی را در موزیک زیرزمینی ایران گشود و نشان داد که گروه های راک ایرانی قابلیت حضور در عرصه های بیت المللی را نیز دارا هستند. به دنبال بازگشت به ایران اوهام چند کنسرت دیگر نیز در تهران برگزار کرد (از جمله کنسرتی که گروه به مناسبت روز جهانی ایدز و بصورت خیریه برگزار کرد). همزمان شهرام آهنگسازی و تولید آلبوم دوم را نیز دنبال میکرد ولی به دلایل مختلف امکان آماده سازی نهایی آن مهیا نمیشد.

اواخر سال 1383 شهرام شروع به ضبط نهایی آهنگهایی کرد که طی دو سال گذشته آماده و ضبط کرده بود و آلبوم جدید بنام "آلوده" در تابستان 1384 آماده شد.شرکت "بم آهنگ" در کانادا چاپ و پخش آن در آمریکای شمالی و اروپا را به عهده گرفت و "آلوده" اواخر آذر ماه 1384 به بازار عرضه شد.

شهرام در حال حاضر در تهران مشغول آماده سازی گروه خود برای اجراهای زنده آتی بوده و کار بروی آلبوم بعدی را آغاز کرده است.

                                                                                                          منبع: O-Hum.com

 

Nahal-e Heyrat Album

درویش  Darvish  Mp3

الا یا ایها الساقی  Ala Ya Ayyohal Saghi  Mp3

در دیر مغان  Dar Deyre Moghan  Mp3

نهال حیرت  Nahal-e Heyrat  Mp3

این شمع دل افروز  In Sham-e Delafrooz  Mp3

گفتم غم تو دارم  Goftam Gham-e to Daram  Mp3

عیب رندان مکن  Eybe Rendan Makon  Mp3

دیده دریا کنم  Dideh darya Konam  Mp3

 چو باد  Cho Baad  Mp3

افسون  Afsoon  Mp3


 

 

Hafez In Love Album

حافظ عاشق است  Hafez in Love  Mp3

راه عشق  The Way of Love  Mp3

 

Video Download

 1.'Goftam Ghame to Daram' Unplugged BBC

High Quality(4.8 Mb)

2.O-HUM at WDR TV [Germany]

Low Quality(1.31 Mb)

3.'DARVISH' Live in Berlin

Low Quality(5 Mb)  High Quality(14.4 Mb)

4.DARVISH

Low Quality(2.9 Mb)  High Quality(6.7 Mb)

5.'Hafez in Love...' Studio Recording Sessions

Low Quality(1.1 Mb)  High Quality(2.3 Mb)

 

امیدوارم خوشتون اومده باشه و دوستان هم راضی شده باشن........

منتظر زخمه هاتون هستم.......فعلاْ......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد