لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

روش جدید مبارزه با متلک گویی به روش دختران نیویورک

هم‌زمان با فعالیت گشت ارشاد پلیس در تهران و تذکرات به زنان کم‌حجاب و جوانان متلک‌گو، نیویورکی‌ها هم روش‌های تازه‌ای را برای جلوگیری از متلک‌پرانی به زنان به کار گرفته‌اند.

به گزارش یک سرویس بین‌المللی به نقل از «گاردین»، زنانی که در خیابان‌های نیویورک، مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند، سایتی را تشکیل داده‌اند تا به این وسیله، مردم‌آزاران را رسوا کنند.

چندی پیش، عکسی از مردی در اینترنت منتشر شد که او را در حال انجام حرکتی غیرمعقول و غیراخلاقی در ایستگاه مترو نشان می‌داد. انتشار این عکس باعث ایجاد یک توفان اینترنتی شد. این عکس به عکس صفحه اول اکثر روزنامه‌ها تبدیل شد و مرد 43 ساله به عنوان یک سابقه‌دار در زمینه‌های غیراخلاقی شناسایی و سپس محکوم به انجام حرکات غیراخلاقی در انظار عموم شد.



این‌گونه استفاده از تکنولوژی، باعث شد تا «لاون اسپیز» و شش نفر از دوستانش، سایتی را ایجاد کنند. این سایت، از افرادی که تحت آزارهای خیابانی، به ویژه در زمینه‌های جنسی قرار گرفته‌اند، دعوت می‌کند تا از شخص آزاردهنده عکس گرفته و به سایت بفرستد تا به این وسیله او را رسوا و شرمزده کنند.

افزایش محبوبیت روزافزون این سایت که هم‌اکنون به طور متوسط 1500 بیننده در روز دارد، باعث ایجاد بحث‌های زیادی از قبیل این‌ شده که آیا اصولا متلک‌گویی هم آزار مردم است؟

ظرف هشت ماه حدود صد عکس از تلفن‌های همراه دریافت شده بود که حاوی متنها و نوشته‌هایی از ماجرای رخ داده نیز بودند. ماه بعد در انگلیس و اروپا نیز سایت‌هایی با این شعار به وجود آمد که «اگر نمی‌توانید آنان را متوقف کنید، از آنان عکس بگیرید».

به گفته مسئولان سایت، بیشتر موارد کوچک و غیرجدی، آنچنان که باید و شاید گزارش نشده و پنهان می‌مانند و تنها موارد بزرگ و شدید گزارش می‌شود؛ بنابراین، این‌گونه آزاررسانی‌ها بسیار بیشتر از موارد منتشر شده است.

مثلا در مواردی که مردی زنی را جذاب خطاب می‌کند، عده‌ای متلک‌هایی را مانند «سلام خانم خوشگله» را آزاردهنده نمی‌دانند و عده‌ای نیز می‌دانند.

به خاطر داشته باشید که آزارها معمولا تنها به صورت شفاهی نبوده و گاه با حرکاتی غیراخلاقی نیز همراه می‌شود که بیشتر موارد گزارش شده نیز جزو همین دسته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد