لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

لینک کنسرت متالیکا اصلاح شد ...!!!

فقط دانلود راک و متال ...!!!

نقدی بر کتاب و فیلم رمز داوینچی و شرحی از زندگی دن براون

به نام خدا

کتاب رمز داوینچی که به عنوان پرفروشترین کتابها در جهان مطرح شد و ترجمه آن هم به فارسی تاکنون چند بار تجدید چاپ شده است آنقدر در تبلیغات موفق بود که سریعا فیلمی نیز بر همین اساس ساخته شد . جذابیتهای این داستان بیش از اینکه مربوط به داستان پردازی دن براون ( نویسنده )  باشد به سبب رمز گشایی از نمادهای راز آلود هنری است .

 


دن براون متولد 1964 ، نیو همپشایر است که پس از گذراندن دوران تحصیل ( ابتدایی ) به تدریس ریاضیات پرداخت و پس از گذراندن کالج " فیلیپ اکستر " به دانشکده موسیقی " امهرست "  رفت و در رشته موسیقی دیجیتال فارق التحصیل شد . پس از ساخت چندین ترانه برای کودکان وی به مرکز آموزشهای مقدماتی بورلی هیلز رفت و در آنجا با " بلایث نولون " که کارگردان هنری بود آشنا شد و ازدواج نمود . بلایث به واسطه آشنایی با یهودیان هالیوود پیشنهاد کار  برای دن را نمود که باعث شد تا وی به عنوان ترانه سرا و آوازه خوان فیلم فعالیت نماید .

 

به وضوح ملاحضه میشود که دن براون در بیوگرافی خود هیچ سابقه ای از کسب علوم نماد شناسی و کشف رموز سمبلیک ندارد ! این سوال پیش می آید که از کجا سراسر کتاب خود را با رموزی چون رزلین ، شوالیه های هیکل ، جام مقدس و . . . پر کرده ؟

 

پاسخ به این سوال را باید در کتاب " خون مقدس – جام مقدس " ( نوشته مایکل بایگنت ، ریچارد لی و هنری لینکلن ! ) یافت . این کتاب در سال 1982 چاپ گردید که بسیار مفصل تر از رمز داوینچی به رموز آثار داوینچی و مسائل مربوط به انجیل مریم مجدلیه پرداخته ، اما به عکس دن براون  نویسندگان این کتاب نه تنها توفیقی نیافتند بلکه به نوعی بایکوت شدند ! حال سوال دیگری مطرح میشود که چرا این موضوع در این دو کتاب کارکردی دوگانه و نا همگون دارد ؟

 

پاسخ به این سوال را باید در نوع پرداخت براون جستجو نمود چرا که براون به رمز گشایی های  " خون مقدس – جام مقدس " سمت و سویی میدهد که باعث میشود سازمان رسانه ای تبلیغاتی صهیونیسم ،  تبلیغاتی شگفت انگیز را برایش انجام دهند ، مانند پیشینیان دن که به این راه پای گذاشتند. همچون استیون اسپیلبرگ ، رومن پولانسکی ، دیوید لینچ ، استنلی کوبریک ، برادران واچفسکی در سینما ، خاندان روچیلد ها در اقتصاد و سیاست و صدها نفر دیگر در زمینه های کاری گوناگون . 

مسئله اصلی همین جهت دار بودن تولیدات نامبارک هزاردستان صهیونیسم فرهنگی است . در اینجا سعی میشود تا با نقد برخی از این جهت گیریها و اشارات، اهداف و کارکردهای پلید امروزین صهیونیسم فرهنگی بازشناسی گردد .

 

صهیونیسم فاقد اصالت و مشروعیت مقدس می باشد و در قرن اخیر همواره تلاش نموده تا با آریت گرفتن  نمادها و سمبلهای اساطیری همچون رب النوع ها از تمدن یونانی ، آیین مهر از تمدن میترایی ایرانی و دهها مورد دیگر از تمدن های گوناگون ، اصالت تاریخی برای خویش فراهم کند تا بتواند خلاء ایدئولوژیک این مسلک را سرپوشی گذارد . از همین روی صهیونیسم با راه اندازی مسلکها ، سکها و فرقی چون بهائیت ، نئو ژرمانیسم ، پروتستانیسم صهیونی و فراماسونی در شرق و غرب همواره تلاش خود را در جهت تجمیع گروههای کوچک بزرگ حول مبانی صهیونیستی آشکار و پنهان این عقاید نموده است .

 CLIQUEZ ICI - VIDÉO

سالها ابرمردان آزاداندیش فریاد صهیونی بودن این گروهها را سرمیدادند و اقدام به افشا و روشنگری اذهان می نمودند که به غیر از مواردی خاص سازمان فرهنگی صهیونیسم با ایجاد خفقان و استبداد آشکار در شرق و پنهان در غرب و دین زدایی از تمدنها سدی از لاقیدی و بی تفاوتی در مقابل این جریان ایجاد نمود . حال سئوال دیگری مطرح می شود که چگونه راز داوینچی مجال مییابد تا از حضور  و تاثیردخمه های صهیونی در این جریانات پرده بردارد ؟!

 

امروزه با گسترش و ترویج فزاینده اندیشه های تئوکراتیک ( خداگرایانه ) و دین مدارانه در میان جوامع گوناگون خاصه در میان مسلمانان که موجی از بیداری و آگاهی را درحال رقم زدن است صهیونیسم را  بر آن داشته تا مسیحیت را که خود مولود اندیشه های انحرافی یهودی است هدف قرار دهد . مسیحیت که از اغازین روزهای عروج حضرت مسیح ( ع ) به اذن ا... به واسطه قدرت طلبی سران دینی آن  سرنوشتش را به دست و اندیشه یهودیان سپرد در طول دوهزار و اندی حیات خود چنان بنیانش سست گشته که امروزه تداوم حیاتش را تنها در گرو حیات اندیشه های ناسیونالیستی- مذهبی صهیونیسم می بیند . صهیونیسم نیازمند جلوگیری از خروش آزاد اندیشان عالم است که خود به تنهایی  توان ایستادگی ومقابله راندارد وبا تضعیف بیش ازپیش کلیسا قدرت پروتستانیسم صهیونی افزایش واندیشه های جدید و ساختار شکنانه کلیساهای یهودی ترویج می یابد که جمعیت چند میلیاردی مسیحیان آخرین  امید تحقق رویاهای پوچ صهیونیسم است . به همین سبب مانیفست صهیونیسم علیه کلیسای سنتی در چند سال اخیر از اولویت های سازمان تبلیغاتی صهیونیسم بوده است بطور مثال هالیوود و دیگر کمپانیهای فیلمسازی آمریکایی و اروپایی به ساخت فیلمهایی چون " استیگماتا " ( زخمهای مسیح ) شاه آرتور ( روایت غیر مستقیم شوالیه های هیکل سلیمان ) و ... اقدام نموده اند .

 The Da Vinci Code teaser poster Full Size Image

 

دلیل دوم این افشا گری آن است که با به بن بست رسیدن فلسفه غرب ، اندیشه های خوش آب و رنگ اما پوشالی کلیسا و آیین های تصوف نشات گرفته از آموزه های غیر اخلاقی و ضد بشری قباله ای  ( آیین تصوف یهود ) آسمانی بودن تعالیم اسلامی  بیش از پیش در حال نمود است و زمان آن را فراهم نموده تا حقیقت حضرت عیسی ( ع ) برای مسیحیان ملموس تر باشد و در این میان حرکت به سوی اناجیلی چون انجیل بارنابا که مطابقت انکار ناپذیری با تعالیم اسلامی دارد از سوی مسیحیان برای صهیونیسم بسیار خطرناک است .

 

دلیل سوم آنکه صهیونیسم که با تمام سرمایه گذاریهای خود در خاورمیانه برروی مسلکها و فرق متحجرانه و متجددانه نتوانسته توفیقی کسب نماید به دنبال حرکت گسترده نوینی برای دین زدایی از جوامع این منطقه است و اگر دیروز آب در آسیاب بهائیت ، وهابیت و شافعیت می ریخت امروز به  دنبال دین ستیزی از طریق راه اندازی فرق به ظاهر عرفانی است تا با آموزه های غیر اخلاقی مادینه پرستانه و با زدودن اخلاق از این جوامع به هدف پلید خویش دست یابد .

 

و اما راز داوینچی ، این کتاب سعی دارد تا به شکلی زیرکانه در طول داستان شخصیت های خود را بی طرف و به دور از اندیشه های متعصبانه مسلکی نشان دهد و با طرح بحثهای تاریخی و هنری  و نه منطقی و مستدل ،  مادینه پرستی را به عنوان مقصود مسیح و کلام حق نشان دهد و آن را همان مسیر گمشده کمال بیان کند . رازی که قدمتی معادل دهها قرن به آن میدهد تا مخاطب اهمیت و حقانیت برایش قائل شود . البته " دن براون " با رمزگشایی هایی چون راز مونالیزا و مرد ویترووین سعی بر ارائه داده هایی دارد تا با منطقی که در طول داستان بارها به مخاطب القا میشود مخاطب به نتایج خود یافته برسد . براون سعی کرده تا از رزلین و خط رز به منظور اشاره به حرکتهای نوین  ساختار شکنانه   کلیساهای یهودی استفاده نماید و حقانیت و اصالت اندیشه های صهیونی این کلیسا ها را مبلغی بی بدیل  باشد. پایان قسمت اول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد